BMW 850

Pinwie

BMW 850

Bericht door Pinwie »

Hallo allemaal,

Mijn allerbeste vriendin en ik hebben als liefhebbers een grote wens. We zouden graag een dagje in een BMW 850 willen rijden. We hebben al van alles geprobeerd maar het lijkt een onmogelijke opgave een dergelijke auto te huren :mad:
Van BMW-nederland kreeg ik het advies om het via dit forum te proberen. Mijn vraag is dan ook of er iemand in het bezit is van dit type of iemand kent die een 850 heeft en bereidt is na goed overleg en tegen vergoeding uiteraard, deze een dagje ter beschikking te stellen.
Ik kan me voorstellen dat een eigenaar niet direct staat te springen om zijn auto te verhuren maar het is enorm grote wens om ooit zelf in dit type te rijden en daarbij gaat het vooral om het genieten van de auto en niet om te race of iets dergelijks.
Ik hoop dat er iemand is die ons verder kan helpen om een droom in vervulling te laten gaan. _O_

Mvg Jackelien
HG

Re: BMW 850

Bericht door HG »

Ik wil wel meewerken.
Mijn BMW 850 is een bordeaurode auto met sportinterieur.
Alleen het zal niet op korte termijn kunnen, want hij wordt nu bijgespoten.
Over enkele maanden moet lukken.

Verdere info bel 06-53168903

Groeten HG
Pinwie

Re: BMW 850

Bericht door Pinwie »

Fantastisch. :jeuh: We hadden de hoop al een beetje opgegeven. We vinden het helemaal niet erg dat het niet op korte termijn gaat lukken. We wachten al zolang dat een paar maanden extra geduld ook nog wel lukt.
Ik neem binnenkort contact met u op zodat we alles van tevoren goed regelen.
Alvast hartelijk dank. Onze dag kan al niet meer stuk.
Groeten Jackelien
HG schreef:Ik wil wel meewerken.
Mijn BMW 850 is een bordeaurode auto met sportinterieur.
Alleen het zal niet op korte termijn kunnen, want hij wordt nu bijgespoten.
Over enkele maanden moet lukken.

Verdere info bel 06-53168903

Groeten HG
Gesloten

Terug naar “Algemeen (open forum)”