Huwelijk met BMW 8 reeks als ceremoniewagen?

Gebruikersavatar
Tatanka
figurant
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:22

Huwelijk met BMW 8 reeks als ceremoniewagen?

Bericht door Tatanka »

Beste BMW 8-reeks sympathisanten,

Sinds mijn jeugdjaren [inmiddels ben ik er 32] ben ik verzot van de BMW 850/840.

Via deze weg ben ik op zoek naar iemand die mijn huwelijksdag compleet kan maken door mij, voor 1 dag, aan een BMW 8-reeks te helpen (als ceremoniewagen).

- De huwelijksdag valt op 8 augustus 2009 en begint om 11H30 [Sinaai, België].
- Het huwelijk zelf is om 12H15 in het stadhuis van Sint-Niklaas.
- Daarna zouden we graag een fotoshoot [wat foto's met de wagen lijkt me ook super!] houden in Antwerpen [Wilrijk] en dit tussen 14H en 17H.
- Vergoeding is bespreekbaar.

Indien u geïnteresseerd bent kan u mij contacteren op martenvk@gmail.com of +32477596405

Met vriendelijke groet,
Marten Van Keer
Gebruikersavatar
revtor
Baron
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 jul 2007 18:36

Re: Huwelijk met BMW 8 reeks als ceremoniewagen?

Bericht door revtor »

Een probleem met de 8-serie is dat de achterzetels compleet onbruikbaar zijn, afgezien voor kleine kinderen en golfclubs . Het is dus effectief slechts een tweezitter. Dat betekent dus dat je de wagen niet met chauffeur kunt huren - waar ga jij of de bruid anders zitten? Helaas zullen de meeste eigenaars niet geneigd zijn hun "troetelkind" af te staan, zelfs al is het maar voor een korte dag.

Daarnaast is België een lastig land om 8-serie-eigenaars te vinden omdat er geen Belgische E31-club is. Je hebt enerzijds deze club - Club E31 Nederland - maar voor zover ik weet ben ik de enige Belg in de club. Langs de andere kant heb je de Franse tak van 8er.org (het vroegere clube31.com) waar wel een aantal Belgen lid van zijn, maar dat zijn allemaal Walen - dus niet echt uit de nabije omgeving. Mocht je daar toch iemand willen bereiken kun je best contact opnemen met Pierre Goffinet via dat forum. Hij is zowat de onofficiële vertegenwoordiger van de Waalse E31-eigenaars.

Hoedanook, ik wens je succes met je zoektocht naar een E31 ceremoniewagen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tatanka
figurant
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:22

Re: Huwelijk met BMW 8 reeks als ceremoniewagen?

Bericht door Tatanka »

Hoi Revtor,

Eerst en vooral dank voor uw reaktie! Met pijn in het `hart heb ik uw reaktie gelezen :(
Zou het mogelijk zijn u eens telefonisch te contacteren? Ik ben namelijk niet echt 1 van de grootsten en mijn vriendin
ook niet. U zou er ons een grote dienst mee bewijzen. Het zou onze dag echt compleet maken.
Het is zoals u ook zegt zeker niet de bedoeling dat ik het stuur zelf in handen zou nemen (ik moet nu ook niet te veel willen he ;-))

Met een laatste sprankeltje hoop, wacht ik af op uw reaktie!
Groetjes,
Marten Van Keer
+32477596405
Gebruikersavatar
revtor
Baron
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 jul 2007 18:36

Re: Huwelijk met BMW 8 reeks als ceremoniewagen?

Bericht door revtor »

Ik vrees dat ik u moet teleurstellen. Ik ben in die periode in het buitenland. Helaas ken ik niet meteen andere E31-eigenaars uit de buurt in België.
Laatst gewijzigd door revtor op 02 sep 2009 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tatanka
figurant
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:22

Re: Huwelijk met BMW 8 reeks als ceremoniewagen?

Bericht door Tatanka »

Hoi Revtor,

Ok, toch bedankt! We zoeken nog wat verder :-)

Groetjes,
Gebruikersavatar
DickB
Bestuur
Berichten: 12489
Lid geworden op: 09 aug 2006 11:17
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: Huwelijk met BMW 8 reeks als ceremoniewagen?

Bericht door DickB »

Pierre zit nog een jaar in Amerika, dus dat zal niet lukken ben ik bang voor(anders gaf ik u een goede kans bij hem).
Misschien toch even proberen, want zijn 8 staat wel in België.
Je weet maar nooit!
E31, the road to go!
Dick
Voorzitter BMW Club E31 Nederland
Voorzitter Federatie Nederlandse BMW Clubs(FNBC)
Voorzitter BMW Auto Clubs Nederland(BACN)
President BMW 8er Clubs International(B8CI)
(oud)Landervorstand Club E31 WOG
Gesloten

Terug naar “Algemeen (open forum)”